Els anuncis tradicionals es queden pocs segons a la nostra memòria. Els oblidem. És per això que les marques busquen cada cop més establir un diàleg interactiu amb el públic. I en això s’ha especialitzat l’agència d’innovació Wildbytes, que a través de la tecnologia aconsegueix dissenyar experiències, esdeveniments i campanyes de gran impacte que converteixen l’audiència en protagonista activa i creativa.

Establert entre Barcelona, Madrid i Nova York, aquest equip de creadors beu d’un insaciable interès pel futur i la ciència ficció, de la conjunció de l’art i la tecnologia i de la creació de videojocs, àmbit del qual provenen els seus fundadors. Amb aquest pòsit cultural, Wildbytes destaca per les seves campanyes de realitat augmentada, intel·ligència artificial o fins i tot aquelles que tenen lloc directament dins del metavers, és a dir, en aquells entorns digitals en què els usuaris interactuen amb els seus avatars i que en els últims temps ja han acollit grans esdeveniments de masses, com els concerts d’Ariana Grande o Travis Scott a Fortnite.