Música, tapes exclusives i xefs d’estrella. Aquesta és la imatge que es van trobar les més de 6.000 persones que van assistir ahir al primer dia del Time to Eat Fest 2023, una xifra rècord de participació durant el primer dia del festival gastronòmic organitzat a l’Antiga Fàbrica Estrella Damm.

Organitzat per la revista ‘Time Out‘ i patrocinat per Estrella Damm, el Time to Eat Fest és un esdeveniment gastronòmic en què participen restaurants i xefs per oferir els seus plats més exclusius. Durant aquesta edició, hi han participat 21 xefs estrella de 16 restaurants diferents de Barcelona. La festa ha tingut espectacles de DJ, tastos, tallers i activitats infantils, entre d’altres.

Creacions exclusives de proximitat i xefs d’estrella

Durant tot el festival, els assistents poden gaudir de creacions gastronòmiques exclusives elaborades per xefs d’estrella amb productes de proximitat. L’organització explica que, tot i que les creacions dels xefs són molt diverses, totes tenen coses en comú, ja que “estan pensades expressament per al festival i fan servir un producte amb denominació d’origen català com a ingredient principal“.

Eduard Voltas, conseller delegat de ‘Time Out’, assegura que aquest és un festival “popular i exclusiu“. Popular perquè durant la jornada assisteixen “milers de persones” i els preus “són molt democràtics“, i exclusiu perquè “els plats no estan a la carta de cap restaurant, només es poden menjar al festival, i mai tornarem a veure aquests xefs cuinant en un mateix espai”.

L’organització assegura que podran superar el rècord de 8.000 assistents en dos dies de l’any passat, i que aquest any arribaran als 12.000 visitants.