Escolta aquesta notícia

Per primera vegada a la història del festival, el Primavera Sound oferirà una experiència gastronòmica amb servei a taula sense necessitat de moure’s del Parc del Fòrum. Del 4 al 8 de juny s’estrena La Terrassa d’Estrella Damm-El restaurant: un espai al cor del recinte on es podrà sopar un menú tancat de 45 € que han dissenyat els xefs Artur Martínez, Oriol Castro, Eduard Xatruch, Mateu Casañas, Nil Dulcet i Nandu Jubany.

Castro, Xatruch, Casañas i Dulcet participen en el projecte com a xefs del restaurant Compartir i proposen un bou de mar amb crema d’alvocat. En el cas de l’Artur Martínez, xef del restaurant amb una estrella Michelin Aürt, hi va en aquest cas sota el paraigua de la taberna que regenta a Terrassa, El Buen Gusto. La seva proposta gastronòmica per al Primavera Sound serà un bikini coreà ideat especialment per a l’ocasió. Nandu Jubany servirà la seva reconeguda croqueta de pernil ibèric.

A banda d’aquests entrants el menú té tres segons plats a escollir: llom de vaca madurat a la brasa amb pebrots del piquillo confitats, suquet de rap de la costa o hummus de pastanaga i tamarinde amb ricotta i tomàquet sec. Les postres són pa amb xocolata, oli i sal.

El menú degustació del restaurant efímer del Primavera Sound

La resta de propostes per menjar durant el Primavera Sound

L’opció del sopar a taula de La Terrassa d’Estrella Damm-El restaurant no és l’única que trobaran els assistents que vulguin recuperar forces entre concert i concert. Un any més, l’aliança entre el Primavera Sound i Verbena Foodie Events portarà al Fòrum firmes com VICIO i les seves hamburgueses, les milaneses de Chalito, les pizzes de Grosso Napoletano i Garden Pizza i les focaccies de Pando i la cuina índia de l’Achaar Bar.

També es podrà menjar un plat de pasta amb les propostes de Brutalia, els tacos de Cal Pastor, cuina veneçolana de La Cachapera i Tío Papelón o el pollastre fregit de Piel de Gallina. Tampoc no hi faltaran els carretons de Nick’s Perritos, la paella de The Paella Factory i el poke de Poke Si i Healthy Poke. I per atendre totes les opcions alimentàries, Rasoterra desplegarà la seva oferta amb plats d’origen vegetal i M2 tindrà un racó de productes sense gluten.