El Barça ha fet oficial que, a partir d’aquest divendres, 29 de gener, i fins al 9 de febrer, els socis que ho desitgin podran fer la sol·licitud del vot per correu per a les eleccions del club. La petició es podrà fer a través d’un formulari que hi haurà al web del Barça.

Com demanar el vot per correu?

El primer pas per fer la sol·licitud del vot per correu serà omplir un formulari que es trobarà a l’Espai d’Eleccions del web del Barça. Els socis ho hauran de fer entre el 29 de gener i el 9 de febrer. Acte seguit, el club respondrà telemàticament amb la confirmació dels detalls.

Dues modalitats

Els socis podran exercir el dret a vot entre el 15 i el 26 de febrer amb qualsevol de les dues modalitats que ofereix el club.

  • General: Entrega del vot a Correus: El soci rebrà la documentació necessària i haurà d’entregar el vot a una oficina de Correus.
  • Vot des del mateix domicili: Els socis majors de 65 anys i aquells que no es puguin desplaçar per motius de mobilitat reduïda, discapacitat o malaltia, tindran l’opció de votar des de casa en el moment en què es rebi la documentació al domicili. Per fer-ho, hauran d’entregar el vot al funcionari de Correus en el mateix moment que els faci el lliurament de la documentació postal, amb les butlletes i el sobre corresponent. 

Fer la sol·licitud implica no poder votar presencialment

Els socis que facin la sol·licitud del vot per correu no podran votar presencialment el proper 7 de març, al marge de si han exercit o no el vot per correu. És a dir, fer la sol·licitud del vot per correu exclou la possibilitat d’anar a una seu el dia de les eleccions tant si el soci ha exercit el dret a vot com si no ho ha fet.