Un dels mites més grans del barcelonisme parla es fa escoltar. Estem parlant de l’exjugador del Barça Andrés Iniesta, que ha parlat sobre l’equip de Hansi i les possibilitats que té de guanyar la Lliga. El de Fuentealbilla ha estat optimista i ha dit que, per ell, “el favorit continua sent el Barça”.
Andrés Inista confia que el Barça guanyi la Lliga
En un acte promocional de la Lliga, l’històric número 8 del Barça ha donat la seva visió de l’equip després de la victòria davant el Llevant, que li ha fet recuperar el lideratge a la Lliga. Iniesta ha estat optimista i ha assegurat que, per ell, “el favorit continua sent el Barça“. “Em transmet molta cosa positiva. Ara torna a ser líder i espero que ho pugui mantenir fins al final. De competida ho serà segur, sempre és competida la Lliga, però tant de bo el Barça torni a sortir-ne campió”.
També ha parlat sobre les eleccions al Barça. Ha dit que, si pot, votarà i que el vot és “secret”, per tant, no ha volgut dir a quin precandidat donarà suport. Això sí, està convençut que “serà pel bé del Barça i el que diguin els socis”.