La Unió Esportiva Sant Andreu haurà d’esperar una setmana més per aconseguir matemàticament el títol de campió del grup tercer de la Segona RFEF i aconseguir l’ascens de categoria. Els quadribarrats han perdut per 3 a 1 contra el València Mestalla. L’equip de Natxo González, però, continua depenent d’ell mateix per ser campió. La pròxima oportunitat per assolir l’ascens serà diumenge, 19 d’abril, a les 17 h, al Narcís Sala contra el Reus Reddis.
El València Mestalla colpeja primer
La primera part ha estat molt igualada i amb dos equips que es tenien molt de respecte. De fet, els primers 30 minuts han acabat amb molt poques ocasions, però ha arribat el gol del València Mestalla. Al minut 21, una bona jugada per la banda d’Otorbi l’ha rematada de cap Rodri per fer l’1 a 0.
El gol ha suposat un canvi en el guió del partit. El València Mestalla ha estat a punt de fer el segon amb una xut llunyà de Víctor Júnior que Javi Gómez ha salvat sobre la línia de gol. L’ensurt ha esperonat el Sant Andreu i Barry, al minut 39, ha engaltat un xut fort des de la frontal que s’ha estavellat al pal de la porteria valencianista. En aquest tram final, les ocasions han estat més clares. Al minut 43, un xut fort de Mario Domínguez Carlos Blanco l’ha desviat per sobre el travesser.
El Sant Andreu, amb tot en contra a la segona part
La segona part ha comença amb un Sant Andreu més incisiu en atac. De fet, només s’havien jugat dos minuts quan Max Marcet ha gaudit d’una molt bona ocasió quan s’ha plantat sol davant Vicent Abril, però el porter s’ha lluït per evitar el gol quadribarrat.
Semblava que el Sant Andreu podia empatar, però ha estat tot el contrari. Al minut 55, una pilota mal controlada per Iñaki ha permès a Mario Domínguez fer el 2 a 0. Amb el marcador en contra, les coses encara s’han posat pitjor per als interessos dels quadribarrats. Al minut 70, Noel ha hagut de deixar el terreny de joc, lesionat i el Sant Andreu ha hagut de jugar la resta de partit amb 10 jugadors.
En el tram final del partit, el València Mestalla ha fet el tercer. Aimar Blázquez ha culminat un ràpid contraatac per superar Iñaki i fer el 3 a 0. En el temps afegit, Walid ha fet el 3 a 1 definitiu.