
La Federació Catalana de Futbol ha fet oficial el calendari de la temporada 2019-2020 de la Tercera Divisió. El campionat començarà l’1 de setembre i acabarà el 17 de maig. Horta, Sant Andreu, Europa i Sants seran els quatre equips barcelonins de la categoria.
Una primera jornada amb dos partits a casa i dos a fora
La primera jornada del campionat es disputarà el cap de setmana del 31 d’agost i 1 de setembre. L’Horta i el Sants debutaran davant la seva afició contra la Pobla de Mafumet i el Peralada, respectivament. Per la seva banda, el Sant Andreu es desplaçarà a Granollers i l’Europa jugarà contra el Vilafranca, al Penedès.
El campionat de Tercera estarà format per 20 equips, se’n disputaran 38 jornades i els desplaçaments més llunyans per als equips barcelonins seran els d’Andorra (201 km) i Peralada (149 km).
12 derbis barcelonins
La presència de quatre equips barcelonins a la categoria farà que la pròxima temporada hi hagi 12 derbis durant el campionat. El primer partit entre barcelonins es veurà en la cinquena jornada, quan s’enfrontaran el Sants i el Sant Andreu. Un partit que la temporada passada va acabar amb victòria andreuenca per 1 a 2.
A la jornada 7, que es disputarà el 6 d’octubre, hi haurà dos derbis. El Sants rebrà l’Europa a l’Energia, mentre que al Feliu i Codina es viurà l’Horta – Sant Andreu. La temporada passada aquests partits van acabar amb triomf escapulat i repartiment de punts entre hortencs i quadribarrats.
El calendari de derbis barcelonins serà el següent:
- Jornada 5: UE Sants – UE Sant Andreu
- Jornada 7: UE Sants – CE Europa
- Jornada 7: UA Horta – UE Sant Andreu
- Jornada 9: UA Horta – CE Europa
- Jornada 15: UA Horta – UE Sants
- Jornada 18: CE Europa – UE Sant Andreu
- Jornada 24: UE Sant Andreu – UE Sants
- Jornada 26: CE Europa – UE Sants
- Jornada 26: UE Sant Andreu – UA Horta
- Jornada 28: CE Europa – UA Horta
- Jornada 34: UE Sants – UA Horta
- Jornada 37: UE Sant Andreu – CE Europa