Escolta aquesta notícia

El Sant Andreu ha aconseguit la primera victòria del 2025 i ho ha fet d’una manera aclaparadora. Els quadribarrats s’han imposat al Cornellà per 4 a 0 en un partit que ha estat marcat per l’expulsió de Bandaogo i el golàs de xilena de Sergi Serrano.

Dos gols del Sant Andreu a la primera part

L’inici del partit ha estat marcat per la lesió d’Albertito. El migcampista ha rebut un cop de bota involuntari d’un jugador rival i ha hagut de jugar la resta de partit amb un pegat ben visible. Els primers 20 minuts de la primera part han estat molt igualats i amb poques ocasions de gol. Però tot ha canviat al minut 25. El jugador del Cornellà, Bandaogo ha vist la segona targeta groga i ha estat expulsat. I només un minut més tard, Casti, a la sortida d’un córner ha fet l’1 a 0.

Amb el marcador a favor, els quadribarrats han anat a buscar el segon i l’han trobat a les acaballes del primer temps. Marc Jurado ha rebut tot sol dins l’àrea i amb un fort xut ha superat Rubén Miño per fer el 2 a 0.

Un gol per emmarcar i el pòquer dels quadribarrats

A la segona part, el Sant Andreu ha buscat el tercer gol. Serrano i Mendes han gaudit de bones ocasions per fer-ho, però sense encert. Això sí, quan Sergi Serrano ha tingut una nova ocasió per marcar no l’ha deixada escapar. El quadribarrat ha aprofitat una gran centrada de Marc Jurado per fer, de xilena, el tercer gol del partit.

La festa al Narcís Sala era total. I encara ho ha estat més quan ha arribat el quart gol del Sant Andreu. Toni Paredes ha aprofitat una assistència de Sergi Serrano per fer el 4 a 0

El partit íntegre