El director general del Sant Andreu, David Mordillo, ha valorat la caiguda de la tanca, que va haver-hi al Nou Sardenya en el derbi d’aquest diumenge entre l’Europa i el Sant Andreu. Mordillo ha estat clar en les seves anàlisis. Ha assegurat que “ens hem de solidaritzar (amb l’Europa), perquè el que va passar aquest diumenge al Nou Sardenya podria haver passat a la tornada al Narcís Sala”.

El Sant Andreu se solidaritza amb l’Europa

En aquest aspecte, el director general del Sant Andreu ha explicat que la relació institucional entre l’Europa i el Sant Andreu “és cordial. Sabem que entre mans tenim un partit que està agafant una dimensió molt gran i això ens obligar a portar-ho de la manera més responsable possible, per tant, creiem que la manera de fer-ho és amb enteniment”.

David Mordillo ha seguit argumentant que “som conscients que hi haurà punts amb diferències, però al final ens hem de solidaritzar, perquè el que va passar aquest diumenge al Nou Sardenya podria haver passat a la tornada al Narcís Sala. I, per tant, volem ser sensibles en aquesta situació i tractar que totes les parts, tant l‘Europa, com el Sant Andreu i l’Ajuntament puguem vetllar per la seguretat de tots els aficionats que per nosaltres és primordial”.

La seguretat és primordial

El director general del club andreuenc ha explicat que els dos camps tenen aspectes a millorar i, per això, “fa un temps que estem amb converses amb l’Ajuntament, sabem que els tràmits són lents, però sí que creiem que hi ha aspectes que sí que necessiten d’aquesta agilitat perquè són aspectes dels que depenen la seguretat dels aficionats, dels jugadors i també dels mitjans de comunicació. En definitiva, de tothom que té a veure amb el partit”. Mordillo ha volgut deixar ben clar que el que més els preocupa “és la seguretat dels nostres aficionats”.

Això sí, el David Mordillo ha assegurat que “des de la part del districte de l’Ajuntament de Sant Andreu estan molt pendents del tema i els agraïm, i intentant accelerar tots aquelles millores que portem temps demanant i que ells sempre han atès, però que al final és un tema de temps de l’administració que, a vegades, ho dificulta tot“.

Sobre quan es poden disputar els minuts del derbi, que va quedar suspès després de la caiguda de la tanca, David Mordillo ha explicat que “sobre les dates del partit no sabem la posició de la federació, però tots dos clubs tenim per davant la Copa del Rei, la Copa Catalunya, a més, aquest dimecres tenim un partit ajornat. A priori, no crec que sigui immediat perquè les dates no ho permeten”.

Comparteix a: