
La Unió Esportiva Sant Andreu continua blindant les peces clau del seu projecte. Després de renovar figures fonamentals com Sergi Serrano i Xavi Molist, el club ha fet oficial la continuïtat del capità, Jordi Méndez, fins al 2026.
Jordi Méndez, jugador del futbol base del Sant Andreu des dels 11 anys, que va marxar cap a Còrdova la temporada 2018-19 i que va passar després per equips com l’Ejea i l’Alzira, va decidir tornar l’any 2022 a la que havia estat casa seva i tornar a compartir el camí amb els del Narcís Sala.
Un dels pocs supervivents de Salamanca
Ara el capità quadribarrat, un dels pocs representants de l’equip en aquell valuós ascens a Salamanca de la temporada 2023-24, ha decidit continuar fent història amb la Unió Esportiva Sant Andreu renovant el contracte fins a juny del 2026.
“Mai oblidaré tot el que hem viscut plegats fins ara i l’emoció a flor de pell que sento cada cop que surto a jugar al Narcís Sala. Per aquest motiu, quan s’acabi la temporada renovaré un any més. Sant Andreu és casa meva“, ha dit Jordi Méndez.