Marcos Mendes
Foto: @uesantandreu

El Sant Andreu segueix reforçant-se de cara al segon i decisiu tram de la temporada. Aquest cop el conjunt andreuenc ha fitxat el davanter Marcos Mendes. Una incorporació per donar més capacitat ofensiva a l’equip de Xavi Molist.

El Sant Andreu incorpora Marcos Mendes amb l’objectiu de l’ascens a l’horitzó

Marcos Mendes, de 31 anys, és el cinquè fitxatge dels quadribarrats en aquest mercat d’hivern. Arriba al Narcís Sala després de desvincular-se de l’Hèrcules, equip de la Primera Federació. El davanter, de Guinea Bissau, signa amb el Sant Andreu fins al 30 de juny del 2026.

Mendes és un davanter corpulent, àgil, ràpid i amb olfacte golejador. Les últimes temporades a Segona Federació ha obtingut bons registres de gols: 13 amb l’Hèrcules, 14 amb el Tarazona i set amb el Navalcarnero. També havia jugat a Segona B amb el filial de l’Osasuna, el Múrcia i l’Algeciras. A més, Mendes ha aconseguit dos ascensos consecutius a Primera RFEF amb l’Hèrcules i el Tarazona i ara arriba al Sant Andreu amb l’objectiu d’aconseguir el tercer.