El Sant Andreu és cada vegada més a prop d’assolir l’ascens a Primera Federació. El conjunt de Natxo González és només a una victòria o bé fer el mateix resultat que l’Atlètic Balears, que jugarà el seu partit poques hores abans, d’aconseguir el títol de Lliga. Per tant, els andreuencs podrien ser campions de Lliga abans de començar el duel davant el València Mestalla en cas que els balears perdin davant l’Andratx. Tanmateix, el vestuari del Sant Andreu només vol centrar-se en el seu partit: “Passi el que passi, volem seguir amb la ratxa de victòries”, ha assegurat Sergi Serrano en la prèvia del duel.
Repetir la gesta de Salamanca
Precisament, el Sant Andreu torna a tenir l’oportunitat d’assolir un ascens lluny del Narcís Sala. Els andreuencs podran proclamar-se campions a l’estadi Antonio Puchades aquest diumenge (18 h), on només 128 afortunats ho podrien viure en directe. Així i tot, Albertito, un dels dos supervivents del darrer ascens del Sant Andreu juntament amb Jordi Méndez, ha destacat les ganes que tenen que passi i fer-ho possible per la seva gent i per ells. El capità quadribarrat ha assegurat també que ja està conscienciant el vestuari, tot i que és una experiència “molt difícil d’explicar, que s’ha de viure”.