Imatge de l'autor/a
Carles Alcoyent Corominas
Escolta aquesta notícia

Els seguidors del Sant Andreu guardaran a la memòria el dia d’avui. El club de la Pere Serrat és el nou campió de la Champions femenina de waterpolo després de superar el Sabadell per 8 a 9. Ha estat un partit molt igualat que s’ha decidit en l’últim quart amb dos gols de la joveníssima Queralt Anton. Les andreuenques aixequen la primera Champions de la seva història.

El Sabadell, molt encertat al tram inicial

El partit ha començat amb uns minuts de retard per un problema en el marcador electrònic. Un cop solucionat ha començat un enfrontament en què el Sabadell ha sortit més encertat i amb un parcial de 3 a 0 ha obert un petit forat en el marcador amb els tres gols de Simone Van de Kraats. Però els gols d’Elena Ruiz i Paula Camus han fet que, al final del primer quart, el resultat fos de 3 a 2.

El segon quart ha tingut un guió molt similar als dels primers vuit minuts. El Sabadell, però ha pogut fer un parcial de 2 a 1 i l’equip de David Palma ha marxat al descans amb un 5 a 3, al seu favor.

Reacció de Sant Andreu i, campiones!

Després de la pausa llarga, el Sabadell ha tornat a posar una marxa més i ha aconseguit ampliar distàncies fins al 7 a 4. Un marcador, que abans de l’últim quart era de 7 a 6 favorable a les vallesanes i que ho deixava tot obert per a l’equip de Javi Aznar.

I en aquest últim quart, el Sant Andreu ha estat el millor i ha aconseguit, gràcies als gols d’Ari Ruiz i dos més de Queralt Anton capgira el marcador i guanyar la primera Champions de la seva història.

Les millors imatges de la final