El Narcís Sala ha acomiadat la temporada i la Segona RFEF veient la derrota de la Unió Esportiva Sant Andreu contra el Barbastre (0-1). Els dos conjunts han gaudit de poques ocasions per a marcar i, al final, un gol de Yeray Izquierdo ha donat el triomf als aragonesos, que salven la categoria. Per la seva banda, els quadribarrats pensen en les celebracions per l’ascens.
Poques ocasions i cap gol a la primera part
El partit ha començat amb el passadís dels campions que han fet els jugadors del Barbastre als quadribarrats i amb la bona notícia de veure Natxo González a la llotja, un cop superat l’infart que va patir fa unes setmanes.
Els primers minuts han estat de control per part dels dos equips. Al quart d’hora, els quadribarrats han marcat, però l’àrbitre ha anul·lat el gol de Marcos Mendes, ja que ha considerat que l’havia fet amb la mà. I cinc minuts després, la més clara: Mendes ha controlat una pilota a la frontal i el seu xut s’ha estavellat al travesser de la porteria de Rubén Cebollada.
Un ex del Sant Andreu fa el gol del Barbastre
Després del descans, el guió del partit ha mantingut l’estil i les formes del primer temps. Alguna aproximació aïllada per part dels dos equips, però sense èxit de cara a porteria. Això sí, la segona part ha servit per veure un debut, el de Sebas Salazar, que ha fet gaudir els espectadors del Narcís Sala amb algunes bones accions per l’extrem dret.
I quan tot indicava que el partit acabaria amb empat, ha arribat el gol del Barbastre. L’exquadribarrat Yerai Izquierdo ha rematat tot sol de cap des de l’àrea petita per fer el 0 a 1.