El CN Barcelona seguirà una temporada més a la categoria de plata del waterpolo estatal. Les barcelonines han superat el Rubí (10-13) en la tornada de l‘eliminatòria d’ascens a la Divisió d’Honor femenina, però no han pogut assolir l’anhelat accés a la màxima divisió espanyola. Amb l’eliminatoria empatada després del duel d’anada, el fet que el CN Rubí acabés primer la fase anterior ha fet que les rubinenques superin el duel.

I això que ha fet un autèntic partidàs el conjunt que dirigeix Noelia Mora. Un 2-4 en el segon període ha donat marge per l’esperança en el duel. Les visitants avui, a can Rosés, ho han tingut a tocar però les forces els hi han acabat fallant al tram final del duel. Elena Vespertinas, amb tres dianes, ha estat la millor del duel.