
La Federació Espanyola de Futbol ha prohibit a l’Europa jugar amb el braçal de capità amb la bandera de Palestina i el club se les ha empescat per aconseguir una alternativa: dur un braçal amb l’escut de l’Europa i els colors de la bandera Palestina al darrere.
L’RFEF prohibeix exhibir la bandera de Palestina al braçal
L’Europa va anunciar aquesta setmana que els dos primers equips del club barceloní, el masculí i el femení, lluirien un braçal especial amb la bandera de Palestina per donar suport a Gaza, però l’RFEF ha comunicat als graciencs que Àlex Cano, capità, no podria lluir aquest braçal en el partit que disputen contra el Marbella.
L’Europa ja tenia prevista una solució
Conscients que aquesta prohibició era una possibilitat, el club ja tenia una alternativa pensada. Finalment, Àlex Cano ha dut un braçal amb l’escut del CE Europa al damunt d’unes franges amb els colors de la bandera de Palestina, el verd, el blanc i el vermell. Tot plegat, sobre un fons de color negre.