Lamine Yamal celebra gol
Foto: @FCBarcelona_cat
Escolta aquesta notícia

El Barça ha perdut amb el Vila-real malgrat l’exhibició d’un Lamine Yamal. El jugador de Rocafonda ha estat superlatiu, estratosfèric, sideral i un reguitzell interminable d’adjectius. Lamine ha fet l’empat amb un golàs i ha millorat la jugada en el segon. El seu xut no ha entrat, però la jugada ha acabat amb el 2 a 1 de Fermín.

El xou de Lamine Yamal

El davanter blaugrana té trucs nous en cada partit. Davant el Vila-real ha fet una sotana estratosfèrica al córner que ha fet que tot Montjuïc es posés les mans al cap. Més enllà de detalls, ell també ha estat l’encarregat d’igualar el gol inicial d’Ayoze amb una diana marca de la casa al pal llarg.
Lamine Yamal volia seguir gaudint del partit i ha estat a punt de fer el gol de la Lliga. Nova sotana dins l’àrea i xut amb rosca al segon pal i sense angle que s’ha estavellat a la fusta. La jugada ha continuat i Fermín ha capgirat el marcador amb una fuetada des de la frontal.

Comiat agredolç de Montjuïc

Malgrat les intervencions de l’extrem de Rocafonda, el Barça no ha pogut tancar l’etapa a Montjuïc amb un triomf. El Vila-real no ha volgut ser un convidat de pedra i ha tret futbol que l’ha conduït a ser equip de Champions League la temporada vinent. En l’inici de la segona meitat, Comesaña ha rebut una passada a l’esquena de la defensa i ha superat Ter Stegen amb una rematada picada. Eren els primeres compassos del segon temps. Ja al minut 80, Buchanan ha culminat la remuntada del conjunt de la Plana.

El Barça tanca l’etapa a Montjuïc —si els imponderables de les obres del Camp Nou ho permeten— i ho fa amb una derrota per la mínima contra el Vila-real. Rebre el títol de Lliga de mans del president de la Federació Espanyola de Futbol, Rafael Louzan, ha esta un consol que deixa bon regust de boca.

Comparteix a: