
La piscina del Club Natació Terrassa acull la 40a edició de la Copa del Rei de waterpolo amb la participació dels vuit equips millors classificats al final de la primera volta de la Divisió d’Honor. Entre aquests equips n’hi ha quatre de barcelonins que opten a guanyar el títol de campions. El primer partit dels quarts de final ha enfrontat el CN Sant Andreu contra el CN Mataró, mentre que el segon ha estat un derbi entre el Mediterrani i el CN Atlètic-Barceloneta
El Sant Andreu, a les semifinals de la Copa
L’equip de Juan Carlos Sanchón s’ha classificat per a les semifinals de la Copa del Rei de waterpolo després d’imposar-se al Centre Natació Mataró per 11 a 6. Ha estat un partit en què els andreuencs han començat amb un parcial de 4 a 0 que els mataronins han pogut reduir fins al 4 a 2, en acabar el primer quart. Les diferències s’han mantingut fins al final del partit, en què el Sant Andreu s’ha imposat per 11 a 6.
L’Atlètic-Barceloneta, directe cap a les semfinals
El segon partit de la Copa del Rei de waterpolo ha estat un derbi barceloní. El Club Esportiu Mediterrani i el CN Atlètic-Barceloneta s’han enfrontat en un partit sense gaire història. El conjunt de Fran Fernández ha dominat des d’un bon inici i s’ha acabat imposant als santsencs per 3 a 19 en un duel que, al descans, ja guanyava per 2 a 10.
El CN Barcelona cau per la mínima contra el Sabadell
El CN Barcelona i el CN Sabadell han viscut un dels partits més igualats dels quarts de final de la Copa. El conjunt d’Andrei Iosep ha caigut per un ajustat 11 a 12 davant un rival que ha pogut marxar en el marcador en el tercer quart (8 a 12). En l’últim període, però, els mariners han estat a punt d’una remuntada espectacular amb un parcial de 3 a 0, que ha deixat el definitiu 11 a 12. El rival del Sabadell serà un CN Terrassa que ha superat, en l’últim partit de la jornada, el CN Rubí per 17 a 12.