Polèmica per la venda d’entrades del partit benèfic entre el Barça i el Manchester City, el duel que es jugarà al Camp Nou el proper 24 d’agost per recaptar fons per la lluita contra l’ELA. Diversos usuaris de Twitter, entre els quals el compte de Manifest Blaugrana, han mostrat la seva preocupació per l’existència d’un operador turístic, Football-and-Music, que ven entrades pel Barça-City 100 € més cares (en alguns casos) respecte al preu que hi ha al web oficial del FC Barcelona.

Per exemple, si un aficionat vol comprar des del web del Barça una localitat a la segona graderia del Gol Nord, pagarà 49 €. La mateixa localitat té un preu de 135 € si es compra a través del “tour operador” Football-and-Music. El principal dubte que reclamen els usuaris a Twitter és saber si aquest sobrecost de preu també es destinarà a la lluita contra l’ELA, que és l’objectiu del partit entre Barça i Manchester City.

Elena Fort dona detalls sobre les entrades del Barça-City

El periodista Adrià Soldevila, de Goal.com, ha interpel·lat la vicepresidenta institucional del Barça, Elena Fort, sobre aquesta qüestió en la roda de premsa d’aquest matí. “El Barça utilitza els ‘tour operadors’ per vendre entrades en llocs on no ens és tan fàcil arribar. En el cas del partit contra el City, el ‘tour operador’ està venent les entrades al preu que li dona el club, i el ‘touroperador’ hi afegeix els serveis que hi posa, les entrades es venen al mateix preu“, ha sentenciat Elena Fort. La vicepresidenta institucional del FC Barcelona ha afegit que “els organitzadors del partit estan encantats de que les entrades arribin al màxim de gent possible, com a club estarem orgullosos que ens puguin ajudar a omplir el Camp Nou”.

Football and Music
Web FC Barcelona