
Després d’una temporada de somni que ha suposat l’ascens directe a la Primera Federació, el Sant Andreu comença a formar l’equip que vestirà la samarreta quadribarrada l’any vinent. Taito Suzuki, màxim accionista, continua amb l’objectiu d’acostar el conjunt andreuenc a la Segona Divisió, i per això té la intenció de reunir un equip capaç de lluitar per tot.
La primera renovació ha estat la del director d’orquestra, Natxo González, el tècnic que ha portat el club a aconseguir el títol de lliga. Més tard, ha estat el torn del capità Albertito García i d’un dels artífexs de l’ascens a Primera RFEF, Alexis Garcia.
Renovacions
- Natxo González
- Albertito García
- Alexis Garcia
- Andreu Hernández
- Javi Gómez (2027)
- Carlos Blanco (2027)
- Iñaki Álvarez (2027)
- Lucas Viña (2027)
- Jordi Méndez (2027)
- Dani Torices (2027)
- Noel Carbonell (2027)
- Pau Darbra (2027)
Amb contracte en vigor
- Sergi Serrano (2027)
- Pablo Santiago (2027)
Baixes confirmades
- Rubén Bonachera
- Armand Vallés
- Sergi Garcia
- Max Marcet
- Walid Meddeb
- Raúl Garcia-Alejo
- Josep Señé
- Marcos Mendes
- Bouba Barry