El Barça haurà de tenir els cinc sentits al camp contra el Bayern de Múnic si vol arribar a la final de la Champions League i les blaugrana en són plenament conscients. A l’anada, l’equip no va passar de l’empat i, en alguns moments, les de Pere Romeu van tenir problemes per crear ocasions, ja que les bavareses van aconseguir reduir els espais al màxim. El tècnic blaugrana assegura que, de cara al partit del Camp Nou, “la clau per guanyar serà saber generar espais. Quan l’equip contrari no et deixa espais, te’ls has de fabricar tu”.
L’equip, preparat per enfrontar-se a un bloc baix
El mateix Pere Romeu ha reconegut que “ens va sorprendre el plantejament del Bayern perquè mai no havien jugat amb un bloc tan baix” i, de cara a la tornada, el tècnic blaugrana ha explicat que “no puc posar-me dins del cap de l’entrenador rival, però tot apunta que el seu plantejament serà similar al del partit d’anada”. Romeu, però, es mostra confiat i ha assegurat que “podem fer-ho millor, estic convençut que farem servir les nostres eines i farem un gran partit”.
El factor Camp Nou serà clau per classificar-se a la final
Tenir la tornada a casa sempre és un punt a favor per endur-se l’eliminatòria i, en aquest cas, les blaugrana faran valdre el factor local per doble. Un Camp Nou ple a vessar tornarà a empènyer les de Pere Romeu, que necessiten l’escalf de la seva afició. “Estic molt il·lusionat pel dia de demà, sempre hem tingut rebudes brutals al Camp Nou i ens donarà un plus que, si el sabem gestionar, ens farà fer un gran partit”, ha explicat Romeu.