El Sant Andreu renova un dels puntals de l'equip: Pau Darbra serà quadribarrat fins al 2027 | Primera RFEF

El Sant Andreu continua construint la plantilla que el curs que ve defensarà els colors del club quadribarrat a la Primera Federació i, aquest dilluns, ha anunciat la renovació de Pau Darbra, que jugarà al Narcís Sala fins al juny del 2027. És un fet molt important per a l’equip, ja que el migcampista maresmenc ha estat un dels jugadors més determinants per aconseguir el títol de Lliga i l’ascens a Primera RFEF. Darbra té 34 anys i és un dels futbolistes més veterans de la plantilla, però també un dels que més minuts han jugat aquesta temporada, ja que ha disputat 31 partits oficials amb el Sant Andreu.

Una renovació que s’ha fet pregar

Tancar la renovació de Pau Darbra no ha estat fàcil, ja que el jugador ha volgut meditar la decisió amb calma. El maresmenc sempre ha demostrat l’amor per la samarreta quadribarrada, però l’exigència i dedicació que comporta jugar a la Primera Federació l’han fet dubtar fins a l’últim moment, ja que Darbra ha volgut assegurar-se que podrà continuar compaginant el futbol amb la seva feina personal. Finalment, ha acabat triant la decisió que els andreuencs feia dies que esperaven.