
Barcelona instal·larà una pantalla gegant al Parc de les Glòries per seguir en directe la final de la UEFA Women’s Champions League entre el FC Barcelona i l’Olympique de Lió. El partit es disputarà el dissabte 23 de maig a les 18 hores a l’estadi Ullevaal d’Oslo, a Noruega. L’Ajuntament, a través de l’Institut Barcelona Esports, oferirà l’oportunitat de veure el matx i gaudir del futbol en un ambient festiu i compartit.
L’Ajuntament repeteix la iniciativa de la darrera final contra l’Arsenal
El consistori continua apostant per l’esport femení i, enguany, repeteix la iniciativa que va dur a terme l’any passat durant la final de Champions femenina contra l’Arsenal. El Parc de les Glòries, doncs, tornarà a acollir l’esdeveniment, que ja va tenir una gran acollida el 2025 i, aquesta temporada, s’espera que els ciutadans hi responguin de la mateixa manera.