Imatge de l'autor/a

L’Espanyol visitarà aquest dilluns, 22 de desembre, San Mamés per enfrontar-se a l’Athletic Club en el que serà l’últim partit de l’any 2025 dels blanc-i-blaus. Un jugador que s’ha consolidat als esquemes del tècnic Manolo González és Omar El Hilali. El lateral ha estat clar alhora de parlar de la importància que té l’entrenador en la bona marxa de l’equip.

Omar El Hilali destaca la figura de Manolo González

Per Omar El Hilali el tècnic Manolo González ha estat la “persona que quan he tingut partits dolents ha seguit apostant per mi”, per tant, des d’un punt de vista individual ha estat clau en el creixement del jugador. A més, el defensa ha assegurat que “tots els jugadors de l’equip diran el mateix. És una persona honesta, sincera, que també quan ha de collar és el primer, però quan ha de fer bromes també ho és. Aleshores, crec que tots pensem el mateix d’ell i per alguna cosa, tal com diem tots, és el capità d’aquest equip, d’aquest vaixell”.

El jugador blanc-i-blau no s’ha volgut desviar del missatge que els últims dies s’ha enviat des del vestidor periquito. El primer objectiu i també el més important és la permanència. Ara mateix Omar El Hilali ha vist quatre targetes grogues, per tant, si davant l’Athletic Club veiés la cinquena es perdria el derbi davant el Barça del dissabte 3 de gener. El defensa ha estat clar quan ha dit que això “no el condicionarà” en l’enfrontament davant els bascos, perquè la idea “és anar partit a partit” i el més proper i, per tant, el més important és el d’aquest dilluns a San Mamés.