Ogilvy Sports és la nova unitat de negoci de l’empresa, amb seu a Barcelona, que aposta per l’esport i el negoci. Des de la companyia són conscients de la necessitat del mercat per tal d’assessorar empreses i marques vinculades al sector. La nova divisió esportiva d’Ogilvy pretén acostar els socis als clubs fent un seguiment de les activitats que segueix i oferint avantatges. El més important de tot són les dades dels usuaris, la clau que pot permetre la interacció entre totes les parts.

Objectius d’Ogilvy Sports

Ogilvy Sports pretén aprofitar els coneixement que té per donar suport a la reconversió del sector esportiu i millorar els ingressos. El vicepresident d’Ogilvy Espanya, i CEO d’Ogilvy a Barcelona, Jordi Urbea, lidera el projecte: “Volem fer les coses més fàcils als clubs”. I ho explica amb un exemple fàcil d’entendre. Un club de pàdel té uns abonats i aquest club, amb la informació dels socis, pot tancar un acord amb una empresa de pales, roba esportiva o sabatilles per fer-hi descomptes. Amb la feina d’Ogilvy, el club sabrà les necessitats dels abonats i es posarà en contacte amb aquestes empreses.

Establir sinèrgies per crear un nou teixit productiu per donar eficiència a les dades dels usuaris
Jordi Urbea, CEO Ogilvy Barcelona

Millorar les marques esportives

La divisió de l’empresa amb seu a Barcelona, treballa amb grans entitats, com LaLiga, però també amb d’altres de mitjanes i petites. Amb el seu assessorament, Ogilvy Sports vol fer créixer els clubs i les entitats esportives, però també les marques esportives d’entitats i esportistes professionals, inclosos els d’esports electrònics. Les marques han de posicionar-se i és el moment de fer-ho. “Si les marques no ho fan ara, ‘game over’, s’ha acabat”, conclou Andrés de la Dehesa, president de l’Associació de Fabricants i Distribuïdors d’Articles Esportius (Afydad, en les sigles en castellà). Barcelona es consolida com una ciutat emprenedora i amb un teixit de negoci i esport, com la futura posada en marxa del “hub” esportiu vinculat a la tecnologia.

Qui fa el negoci, el FC Barcelona, Nike o Facebook?
Andrés de la Dehesa, president de l’Associació de Fabricants i Distribuïdors d’Articles Esportius (Afydad)