L’Espanyol ha presentat LD Sports, el nou patrocinador principal del club. Com a tal, tindran un espai a la part frontal de la samarreta, desplaçant a la màniga Riviera Maya, que ara ocupava aquest lloc. La durada del contracte és de 2+2 anys.
Una declaració d’intencions amb la Xina
El nou patrocinador xinès de l’Espanyol, LD Sports, és una empresa audiovisual especialitzada en esports que aspira a convertir-se en líder de la indústria distribuint contingut únic i exclusiu als seus usuaris, i opera sobretot a l’Àsia. El director general corporatiu del club, Roger Guasch, ha assegurat que “l’aposta per la Xina s’està treballant des de fa temps i que el pas definitiu va ser l’arribada del davanter Wu Lei”. També ha volgut agrair la flexibilitat de Riviera Maya, el patrocinador perico fins avui, per voler continuar col·laborant amb el projecte blanc-i-blau. D’altra banda, Antoni Alegre, director d’sponsors de l’Espanyol, ha remarcat la repercussió que estan aconseguint en el mercat asiàtic els últims mesos, fruit de la feina que s’està duent a terme des de fa temps.
🤝 LD Sports, nou patrocinador principal del RCD Espanyol de Barcelona. El club tanca un important acord amb l’empresa asiàtica fins al 2023, que potenciarà la marca de l’entitat blanc-i-blava: https://t.co/lzkISFsUKd#RCDE | #Volem | #EspanyoldeBarcelona pic.twitter.com/CtaCPnUIyz
— RCD Espanyol de Barcelona (@RCDEspanyol) August 16, 2019