nike

El nou anunci de la marca esportiva Nike és reivindicatiu. Amb els temps difícils que corren el missatge de l’anunci desafia el coronavirus. Fa referències a moviment socials, com el racisme amb el “Black lives matters”, i també és una lluita per la igualtat de gènere.

Amb la pantalla sempre dividida en dos, el missatge que la marca dona és el de “Nothing can stop what we can do together. You can’t stop sport. Because #YouCantStopUs” (No hi ha res que pugui aturar el que fem junts. No poden aturar l’esport. Perquè #Nopodenaturarnos”). En el vídeo apareixen figures mundials de l’esport com Cristiano Ronaldo, LeBron James, Rafael Nadal i Serena Williams.

En una de les imatges es pot veure Colin Kaepernick, de genolls, en un gest que es va convertir en un símbol contra el racisme; la futbolista Megan Rapinoe i el jugador de bàsquet LeBron James donant el mateix discurs, o atletes amb discapacitat per completar un vídeo que a les xarxes es comença a definir com el millor anunci de Nike en els últims anys. Una invitació al respecte, la tolerància i la inclusió.