
Sembla difícil però és així. El Barça cobrarà més si guanya la final de la Champions de Nike, la marca que el vesteix, que el que li haurà pagat la UEFA per tota la competició, final i títol inclòs. Això és gràcies a una clàusula del contracte que el Barça i Nike van signar, segons el qual el club rebria tres milions d’euros per cada final de Champions guanyada, tant se val si fos femenina o masculina.
Poc més de dos milions per guanyar una Champions femenina
El contracte amb Nike reportarà tres milions d’euros si el Barça guanya la Champions femenina sempre que acabi guanyant la final. En canvi, rebrà 2.255.000 euros de la UEFA per tota la competició. És a dir, 745.000 euros més de Nike que de l’organitzadora de la competició.