Juli Guiu, vicepresident màrqueting Barça dimiteix
Foto: FC Barcelona
Juli Guiu, vicepresident màrqueting Barça dimiteix

(Redacció/EFE) El vicepresident del Barcelona, Juli Guiu (Barcelona, 1975), responsable de l’àrea de màrqueting va presentar aquest dijous la seva renúncia al càrrec i es converteix en la tercera dimissió en la directiva de Joan Laporta. Els motius de la mateixa, avançada pel rotatiu La Vanguardia i confirmada per EFE, es podrien deure al fet que el vicepresident no ha participat activament en la negociació del nou contracte amb Nike, renovat recentment fins al 2038.

Empresarialment és conegut per ser el director del festival de Cap Roig i president de Grup Clipper’s. Al FC Barcelona ha estat el responsable de l’acord del club amb Spotify.

La marxa de Guiu es produeix enmig del tsunami que ha suposat pel Barcelona el cas Olmo i just quan l’equip està disputant la Supercopa d’Espanya en Jidda (Aràbia Saudita).

Tercera dimissió

Es tracta de la tercera renúncia que es produeix en el si de la directiva de Laporta, que va prendre possessió el març del 2021. El primer va ser Jordi Llauradó, responsable de l’Espai Barça, que se’n va anar el juny del 2023 per estar en desacord amb l’elecció de la constructora Limak per a les obres del nou Spotify Camp Nou. La passada primavera es va produir la dimissió del vicepresident econòmic Eduard Romeu, presumptament per incompatibilitats amb la seva nova tasca professional.

Actualment la Junta Directiva del FC Barcelona té 17 directius i l’última incorporació ha estat la de Sisco Pujol, que es va produir just abans d’acabar Nadal.

Comparteix a: