
Cop dur per a Hansi Flick abans del clàssic contra el Madrid. El pare del tècnic del Barça ha traspassat aquesta matinada tal com ha comunicat el club blaugrana. La prèvia del partit contra el Reial Madrid ha quedat condicionada per una notícia que afecta personalment l’entrenador blaugrana i la seva família. Tot i el cop dur, el tècnic alemany serà present al partit davant el Reial Madrid.
La notícia ha arribat hores abans d’una cita molt important per al Barça, quan podria certificar el títol davant el Reial Madrid. Segons diverses fonts, el mateix Hansi Flick ha comunicat personalment a la plantilla la mort del seu pare aquest matí.
El comunicat del Barça
“El FC Barcelona i tota la família blaugrana volem fer arribar el nostre afecte a Hansi Flick per la mort del seu pare. Compartim el teu dolor i l’acompanyem en aquest moment tan difícil per a ell i la seva família”.