
L’Espanyol s’ha salvat i tornarà a disputar la Primera Divisió una temporada més. Els de Manolo González van guanyar l’Osasuna i, després de molt patiment, han aconseguit la permanència. Això es va veure reflectit a El Sadar després del xiulet final, quan Omar El Hilali va deixar ben clar el sentiment periquito.
La publicació de l’Espanyol a X amb Omar El Hilali com a protagonista
Un cop acabat el partit, una càmera de l’Espanyol va gravar Omar El Hilali. El lateral estava eufòric, com és normal, i va començar a cridar mentre s’assenyalava l’escut. Va ser un missatge per a tots els detractors de l’Espanyol que el volien veure a Segona Divisió: “Un altre anyet! Per als qui parlaven! Un altre any a Primera! Un altre!”.
En la mateixa línia va el text que acompanya el vídeo: “90 temporades a Primera. I a qui li piqui, que es rasqui”.