Mediapro
ha fet un pas endavant per evitar la vaga indefinida convocada del futbol femení el cap de setmana del 16 i 17 de novembre. La companyia catalana ofereix 1,5 milions d’euros a l’Associació de Clubs de Futbol Femení (ACFF) per cobrir les peticions de les jugadores i així evitar l’aturada. A canvi, la productora demana obtenir la transmissió de dos partits setmanals de la Primera Iberdrola.
Mediapro vol seguir apostant pel futbol femení
Mediapro
, en un comunicat, ha anunciat que vol seguir apostant pel futbol femení i aportant solucions per desbloquejar la situació. La companyia ha recordat que conjuntament amb GOL fa anys que apostant pel futbol femení “quan ningú no volia invertir-hi” i que des del 2012 ha seguit mantenint l’aposta.
La productora vol que “el futbol femení segueixi el seu camí cap a la professionalització i que això requereix d’un pacte global que comprometi totes les parts i que s’estengui més enllà de la durada dels contractes audiovisuals”. La companyia va adquirir el mes de març els drets audiovisuals dels clubs que pertanyen a l’ACFF, menys els de l’Athletic Club, Barça i Tacón, a canvi de 2.437.200 euros per cadascuna de les properes tres temporades, però al setembre va denunciar que la Federació Espanyola de Futbol havia començat a fer ofertes econòmiques als clubs per fer-se amb aquests drets.