
Marc Jurado serà la primera baixa de la Unió Esportiva Sant Andreu aquesta temporada. L’extrem ha acabat la seva cessió d’un any al club andreuenc i torna al seu club de procedència, el València Mestalla, club amb què encara té contracte. Aquestes han estat les paraules de comiat plenes d’agraïment del ja exfutbolista quadribarrat adreçades a l’afició, reproduïdes al web de la UE Sant Andreu:
“Mereixíem un final millor. Acaba la temporada amb tristesa per no poder aconseguir l’objectiu de pujar de categoria. Però molt orgullós de tot l’equip perquè ho hem donat tot fins al final. Ha estat un any increïble personalment i això ha estat gràcies a tots els companys, cos tècnic i directiva per donar-me suport i donar-me la confiança que necessitava. Moltes gràcies a tots per cuidar-me i treure’m un somriure cada dia, m’heu fet créixer com a jugador però sobretot com a persona. Us trobaré molt a faltar. Finalment, demanar perdó a tota l’afició per no aconseguir portar el Sant Andreu on es mereix, però sobretot donar-vos les gràcies per tot el suport que ens doneu, tant a casa com fora. Feu aquest club únic. Estic segur que l’any que ve l’aconseguireu. Gràcies a tots, andreuencs! Fins aviat!“
El Sant Andreu també ja n’ha fet l’anunci oficial de l’adeu de Marc Jurado al seu compte oficial a la xarxa social X: