Escolta aquesta notícia

L’entrenador de l’Espanyol, Manolo González, ha aconseguit l’objectiu de la permanència a la Primera Divisió després d’uns mesos complicats, en què va encadenar 18 jornades seguides sense aconseguir la victòria. Els triomfs a casa contra l’Athletic Club per 2 a 0 i al camp de l‘Osasuna per 1 a 2 han donat la tranquil·litat a tots els pericos.

L’entrenador no vol deixar la banqueta

Els dos partits guanyats en quatre dies en les dues últimes jornades ha permès al conjunt perico sumar els punts suficients per quedar-se un any més en la màxima categoria del futbol espanyol i sumar 90 anys jugant a la Primera Divisió. En la roda de premsa després de la victòria a El Sadar, l’entrenador perico va ser qüestionat per si continuaria a la banqueta i la seva resposta va ser clara i contundent: “Sí, tinc contracte, jo no vull marxar d’aquí”. Manolo va explicar que vol acabar el contracte —li’n queda una temporada més— i, per tant, vol seguir dirigint l’Espanyol. Això sí, com ha dit diverses vegades, marxarà si veu que la gent no vol que hi sigui. També ha comentat que està fort, tot i que ho ha passat malament durant aquests mesos.