Manolo González vol canviar el més aviat possible la dinàmica de resultats de l’Espanyol. L’equip porta nou jornades consecutives sense sumar de tres i aquest dilluns (21 h) s’enfronta al Reial Oviedo, cuer de la Lliga a l’RCDE Stadium.
El tècnic perico considera que el duel contra els asturians no és un partit diferent als últims que ha jugat l’Espanyol: “A Primera, a tots ens costa molt guanyar”, ha dit. Sobre quin enfrontament espera, assegura que l’Oviedo “és un equip que, des que ha arribat Guillermo Almada, és molt reconeixible i no espera que canviïn la seva manera de jugar”. A més, ha assegurat que “l’equip està entrenant bé i les sensacions són bones” i ho ha dit basant-se en els últims partits, en què van estar molt a prop de la victòria.
“Ho vam fer molt bé la primera volta i molt malament ara”
Passi el que passi contra l’Oviedo, l’Espanyol es mantindrà als llocs europeus. “Vol dir que ho vam fer molt bé al començament i molt malament ara, però hem creat un coixí de punts”, ha dit el preparador perico. “No hem de mirar la posició. No estaré satisfet per acabar la jornada sèptim si perdem”, ha afegit.
L’oportunitat la veu aquest dilluns contra el conjunt asturià, que té tan sols 17 punts i es troba a 9 de la salvació. L’Oviedo no guanya des del 31 de gener al Girona i, per trobar l’anterior victòria, hem de remuntar-nos fins al 30 de setembre a Mestalla, contra el València.
Antoniu Roca és dubte
Antoniu Roca no va tenir minuts en el duel contra l’Elx per un problema a l’espatlla. Des del vestidor, esperen que pugui entrar en la convocatòria malgrat que ho decidiran a última hora. Qui no hi seran segur per sanció son Edu Expósito i Pickel.
Manolo González ha confirmat que el jove migcentre del filial Ferran Gómez estarà a la convocatòria i que, no sap si jugara o no, però “ha estat entrenant molt bé”. “Té moltes coses bones, guanya molts duels i esperem que a Primera el deixin jugar”, ha afegit.
Com està l’Omar El Hilali?
Manolo González ha afirmat que no ha parlat amb Omar El Hilali sobre la polèmica que hi haver l’últim partit dels blanc-i-blaus a Elx. El jugador de l’Hospitalet assegurava que el davanter murcià Rafa Mir havia proferit insults racistes contra ell. El tècnic ha dit que no ha parlat amb ell, però que no veu el jugador afectat.