L‘Espanyol vol trencar d’una vegada la mala dinàmica de resultats i retrobar-se amb la victòria dos mesos després. L’equip visita l’Atlètic de Madrid dissabte, 21 de febrer, a les nou de la nit i, a la prèvia del matx, Manolo González s’ha tornat a mostrar molt sincer. Al tècnic blanc-i-blau li han preguntat si es veu sent el “Cholo” Simeone de l’Espanyol, és a dir, si es veu durant molts anys entrenant el club. I Manolo no ha dubtat en la resposta. “Els meus anys aquí són com els anys dels gossos (riu). Aguantar tres anys a l’Espanyol té mèrit, tot i que no ho sembli. Mai m’ho hauria imaginat, i tant de bo pugui estar-ne molts més. Però l’únic que demano és que si estic a l’Espanyol sigui perquè la gent vulgui que hi sigui. Per mantenir unitat en el club i ajudar que sigui millor”, ha dit el tècnic.
El desgast d’un entrenador de Primera Divisió i els elogis al “Cholo”
Manolo González ha volgut remarcar que entrenar un equip de Primera Divisió no és gens fàcil. “El desgast hi és. Saps que en el moment que no guanyis, hi haurà crítiques” diu l’entrenador de l’Espanyol. Ahora ha volgut elogiar la feina que ha fet el “Cholo” Simeone a l’Atlètic de Madrid. “S’ha de mirar enrere. Tenim molt poca memòria en el futbol. S’ha de veure quan va arribar i com està ara. Ningú d’aquí pensa que l’Atlètic es pugui quedar fora de la Champions l’any que ve. I això és molta feina… Si l’equip està així al futbol mundial és en gran part per Simeone com a entrenador”, ha dit el tècnic blanc-i-blau.