
La Lliga organitzarà una jornada de la Primera Divisió retro. D’aquesta manera, els equips haurien de disputar els partits amb dissenys de samarretes del segle XX i, fins i tot, les pilotes estarien inspirades en les que es van fer servir fa unes dècades. De fet, La Lliga també ha pensat en la realització televisiva, amb gràfics, marcadors i estils de transmissió que recordaran les del segle passat en aquest sentit. Serà la jornada 31, en la que l’Espanyol i el Barça s’enfrontaran a l’RCDE Stadium.
Quina samarreta podria fer servir el Barça?
El Barça podria fer servir algunes de les samarretes mítiques de tot el segle XX. Des de les de la marca Meyba, dels anys 80; les de Kappa, dels 90, de Cruyff, o una de les recordades, la del centenari, que es va fer servir la temporada 1999-2000. Faria gràcia veure qualsevol dels jugadors actuals amb una samarreta que es va fer servir, en molts dels casos, quan encara no havien nascut.
Les possibles samarretes de l’Espanyol
En el cas de l’Espanyol, d’inici dels anys 80 hi ha les Meyba; però també les de la marca Massana, de finals dels 80; les Puma dels 90 o, fins i tot, les de la marca John Smith, coincidint amb el centenari del club i amb la consecució de la Copa del Rei d’aquell any.