La unió entre l’Europa i Aday Benítez continuarà, com a mínim, dues temporades més. El club gracienc ha fet públic que l’entrenador del primer equip escapulat ha renovat fins al 2027. Per tant, el projecte de l’entrenador de Sentmenat tindrà continuïtat al Nou Sardenya.
Aday Benítez, dos anys més a l’Europa
Aday Benítez va arribar a l’Europa com a entrenador del primer equip l’estiu del 2024 i la seva primera etapa al capdavant del conjunt gracienc ha estat un èxit. L’equip ha aconseguit l’ascens a Primera Federació, després de quedar campió del grup tercer de la Segona Federació. Per tant, el club ha confiat en el seu treball i ara arriba la renovació d’Aday Benítez fins al 30 de juny del 2027.
Aday ha signat una temporada gairebé perfecta: ha aconseguit 21 victòries, sis empats i només set derrotes. A més, la segona volta de l’equip ha estat molt bona i ha estat clau en l’ascens dels escapulats. Després d’una primera temporada, la 2024-25, compartint viatge i aventura, ara tant l’Europa com Aday Benítez han decidit continuar junts, com a mínim, dues temporades més.