Kings League

La Kings League s’està convertint en un dels esdeveniments de l’any. La competició futbolística es troba en la fase inicial i tot just ha tancat les inscripcions per incorporar jugadors als 12 equips participants a la lliga. La convocatòria ha estat tot un èxit, ja que s’han apuntat per fer el “càsting” més d’11.000 persones en una setmana, i l’estrena del projecte ja acumula 4,9 milions de visualitzacions des de la seva presentació.

La Kings League, un dels projectes amb més impacte digital

El projecte esportiu de la Kings League és un dels esdeveniments de més impacte a les plataformes digitals. Nascut i presentat en societat el 10 de novembre, la presentació oficial de la lliga de futbol dels streamers ja ha tingut 4,9 milions de reproduccions i un abast total de 57,7 milions d’usuaris.

La presentació de Kings League a TikTok en el qual els 12 presidents de la lliga revelen el nom dels seus equips de futbol suma 13,6 milions de reproduccions i 1,6 milions de m’agrada.

La Kings League registra més d’11.000 inscripcions en una setmana

Els organitzadors han rebut més d’11.000 inscripcions per jugar a la Kings League i formar part d’una de les 12 plantilles dels equips participants. D’aquest total d’inscripcions se seleccionarà al voltant de 200 jugadors i jugadores, que seran els que s’enfrontaran a les darreres proves esportives, en la última criba d’esportistes que deixarà la xifra amb 120 participants: 10 jugadors per equip que s’incorporaran als 12 equips participants.

El següent esdeveniment “online” abans del començament de la lliga de manera oficial el gener del 2023, serà conèixer quins jugadors formaran part de cada equip, i això es determinarà en un “draft” a l’estil de l’NBA: els presidents seleccionaran per torns els seus jugadors i es reserven dues invitacions per a dos integrants extra cada jornada.