
El DTMF Tour ha començat la gira europea aquest divendres a Barcelona i això no ha passat desapercebut per alguns jugadors del Barça. Just un dia abans del darrer partit de la temporada contra el València, algunes de les figures més importants del vestidor han assistit a un dels esdeveniments musicals més importants de la ciutat dels últims anys.
S’ha reunit bona part del vestidor
Pau Cubarsí, Pedri, Eric Garcia, Dani Olmo, Ferran Torres, Joan Garcia, Robert Lewandowski, Wojciech Szczesny, Gavi i el més aclamat, Lamine Yamal, han estat els culers a l’Estadi Olímpic Lluís Companys. La seva presència ha cridat molt l’atenció dels presents, amb imatges molt virals de Lamine i Lewandowski a la caseta part de l’attrezzo del concert. La resta dels jugadors eren a la part vip situada al mateix escenari.
Amb el vistiplau de Laporta, però i de Flick?
Ja se sap que Hansi Flick no escatima esforços. La Lliga encara no ha acabat i el concert va finalitzar menys de 24 hores abans de l’últim duel contra el València a Mestalla. El tècnic no vol que l’equip es relaxi el més mínim, com ha deixat ben clar en les seves declaracions tot l’any, a pesar de tindre el títol domèstic sota el braç.
El president electe, Joan Laporta, ha bromejat amb això: “Està en tot, no sé si els deixarà anar a Bad Bunny”.