Escolta aquesta notícia

El Sant Andreu està preparant la temporada 2025-2026 amb força moviments a la plantilla i un dels que no seguirà vestint la samarreta quadribarrada és Josu Rodríguez. El davanter tanca la seva tercera etapa a l’equip del Poble després que la direcció esportiva li ha comunicat que no li ofereixen la renovació.

Josu tanca la tercera etapa com a quadribarrat

Josu Rodríguez deixa el Sant Andreu després de tres etapes i vuit anys defensant la quadribarrada. El davanter va arribar al Sant Andreu per primer cop l’estiu del 2012 amb només 22 anys procedent del Vilafranca. En aquesta primera etapa, Josu va aconseguir aixecar una Copa Federació, però després de dos anys va marxar per jugar al Cerdanyola, el Júpiter i el Vilafranca. L’estiu del 2017, va tornar al Narcís Sala sota les ordres de Mikel Azparren per jugar durant tres anys més, sumar una Copa Catalunya i jugar la Copa del Rei contra l’Atlètic de Madrid al Wanda Metropolitano. El Terrassa va fitxar Josu l’estiu de 2020 i amb el conjunt egarenc va aconseguir un ascens a la Segona Federació. Van passar dos anys i va tornar de nou al Sant Andreu en una tercera etapa, que ha estat la més llarga, amb tres temporades. En tres anys ha aconseguit l’ascens a la Segona Federació i jugar dos play-off per pujar a la Primera RFEF.