Laporta Koeman

El president del FC Barcelona, Joan Laporta, ha respost el comunicat que va llegir el tècnic blaugrana Ronald Koeman abans del partit contra el Cadis. Laporta, que es trobava en un acte de penyes blaugrana a Palos de la Frontera, ha demanat “tranquil·litat” i ha explicat que, segons ell, el comunicat que va llegir el tècnic “no calia”, tot i reconèixer que Koeman és lliure de no contestar les preguntes dels periodistes a la roda de premsa prèvia al partit contra el Cadis.

Laporta diu que Koeman “depèn dels resultats i del joc”

Laporta ha assegurat que “mentre Koeman sigui l’entrenador del Barça té tot el nostre suport”. Això s´í, ha deixat clar que el càrrec d’entrenador del Barça “depèn dels resultats i del joc” de l’equip.

El president ha explicat que ha sabut el tema del comunicat una mica abans i ha dit que des del Departament de Comunicació del club s’ha intentat que el tècnic contestés les preguntes dels periodistes, però al final no ho han aconseguit, ja que Koeman no ha acceptat les preguntes.

L’oportunitat d’explicar-se

Laporta és conscient que s’estan vivint “moments que no són fàcils” i per això creu que “hem de ser més comunicatius que mai“. Respecte a com veu el tècnic, ha dit que després del partit contra el Granada “el vaig veure una mica nerviós” i que en la roda de premsa prèvia al Cadis tenia “l’oportunitat d’explicar-se”, però Koeman va preferir només llegir el comunicat.