El capità de l’Espanyol, Javi Puado, ha repassat els millors i pitjors moments del 2024 de l’equip i ha parlat dels objectius de cara al 2025. El desig és clar: mantenir-se a Primera Divisió. “Sabem que és difícil, però també és complicat per al club els anys que es juguen a Segona Divisió. Hem de tenir clar que l’Espanyol ha d’estar a Primera sigui com sigui”, diu Puado. El migcampista ha parlat als mitjans del club després d’uns dies de vacances per l’aturada per Nadal. “Necessitàvem temps amb les nostres famílies, però ja teníem ganes de tornar i veure’ns amb els companys”, afegeix el capità.

Javi Puado: “Necessitem fer un pas més”

Tot i l’aturada per vacances de Nadal, la plantilla no ha desconnectat del futbol conscient que ha de donar el 100 % en aquest inici del 2025. “Hem fet treball cadascú a casa seva sobretot per arribar al màxim nivell. Necessitem fer un pas més”, explica Javi Puado. “Hem de ser autocrítics i sobretot positius, anar a poc a poc sumant, que és el que necessitem”, afegeix.

El repàs agredolç del 2024: un ascens màgic i un retorn complicat a Primera

Javi Puado també ha volgut repassar el 2024. “Per mi l’ascens va ser i sempre serà inoblidable. Ens va costar molt, aconseguir-ho va ser molt emocionant, en el nostre camp ple, amb la nostra gent i poder celebrar-ho amb ells”, explica amb un somriure a la boca el capità. La segona meitat de l’any ha costat més a l’Espanyol, però Puado vol ser optimista: “Hem de tirar cap amunt, mirar cap a endavant i estar tots junts”.