
El Barça disputa aquest diumenge, 21 de setembre, a les 21 h, la cinquena jornada de Lliga. L’equip de Hansi Flick rebrà el Getafe en el que serà el segon partit consecutiu dels blaugrana a l’estadi Johan Cruyff després de jugar contra el València. El tècnic alemany ha assegurat que podrà comptar amb Pau Cubarsí, malgrat que va demanar el canvi en el partit de Champions contra el Newcastle i que no s’ha entrenat aquest dissabte a la Ciutat Esportiva Joan Gamper.
Una prèvia marcada pels lesionats.
El Barça arriba al partit contra el Getafe després de debutar a la Champions amb victòria contra el Newcastle per 1 a 2. L’enfrontament contra els anglesos ha estat el primer dels quatre partits que jugaran els de Hansi Flick en 10 dies (Getafe, Real Oviedo i Reial Societat). El partit contra els madrilenys podria ser l’últim que els blaugrana juguin al Johan Cruyff aquesta temporada.
Segur que no hi seran Alejandro Balde, Gavi, Lamine Yamal ni Marc-André Ter Stegen. Sobre el lateral barceloní, Flick ha explicat que espera recuperar-lo aviat mentre que amb l’extrem de Rocafonda ha sentenciat que s’ha d’anar “poc a poc”.
De la seva banda, sobre Gavi ha admès espera veure’l aviat i que en un parell de dies es prendrà una decisió sobre si torna aviat, o no, als terrenys de joc.
Dard al Madrid
Després del duel contra el Getafe, una expedició del Barça anirà a Paris per assistir a la gala de la Pilota d’Or. Per a Flick, assistir a la gala és una mostra de respecte i d’agraiment per a la nominació. “Ser-hi és una mostra de respecte. I el que guanyi, s’ho mereixerà”, ha sentenciat.