
El Barça s’ha refet del mal partit a la Champions i ha tornat a La Lliga amb molt bones sensacions. La golejada davant el Sevilla (5-2) permet mantenir els quatre punts de diferència respecte del Reial Madrid al capdavant del campionat i afrontar amb més confiança la tornada dels vuitens de final de la Lliga de Campions contra el Newcastle. El nou aforament al Camp Nou, amb 56.483 dels 62.652 disponibles, s’ha estrenat de la millor manera possible.
Partit còmode d’inici amb doblet de Raphinha de penal
Tot i els canvis a l’onze inicial, amb les suplències de Lamine Yamal i Eric Garcia, el partit s’ha resolt gairebé en 12 minuts, amb un doblet de Raphinha, que ha fet dos gols de penal, un al minut 9 i l’altre al 21. El Sevilla ho intentava sense èxit i els andalusos han vist com Dani Olmo marcava el tercer al minut 38. El conjunt visitant, abans del descans, ha fet el 3 a 1 mitjançant Osa.
Golejada per agafar confiança
El pas pels vestidors ha servit per esperonar els blaugrana, que han augmentat la diferència amb el Sevilla. Raphinha, que ha firmat el triplet, i un golàs de Joao Cancelo, han acabat amb la possible reacció del Sevilla, que s’ha vist abocat a una golejada sense remissió. Hansi Flick ha aprofitat per donar descans a alguns jugadors i minuts per compensar esforços de cara al partit de dimecres.
Retorn de Gavi
Un altre dels moments més esperats i celebrats al Camp Nou ha estat el retorn de Gavi al terreny de joc. Després de la recaiguda de la lesió i l’operació, que l’han deixat gairebé sis mesos sense jugar, el jugador de Los Palacios ha jugat més de 10 minuts que li han servit per gaudir de nou com a futbolista. El canvi del sevillà per Raphinha ha servit perquè Gavi lluís el braçal de capità fins al final de l’enfrontament, quan Sow ha fet el 5 a 2 definitiu.