
Una altra victòria plàcida del Barça. L’equip blaugrana, que ha sentenciat el partit en els primers 45 minuts, ha guanyat gràcies als gols de Vicky López, Aitana, Ewa Pajor, Fridolina Rölfo, Salma Paralluelo i Kika Nazareth. Tot i que a l’inici el Barça ha tingut uns errors en algunes passades, se n’ha refet i ha començat a dominar el duel. La jove jugadora Vicky López ha obert la llauna i després han marcat Aitana i Ewa Pajor. La resta de l’enfrontament no ha canviat la dinàmica i les de Pere Romeu no han donat treva a les badalonines. Rölfo, Paralluelo i Kika han fet els altres gols. És la quinzena victòria en la Lliga F, que les consolida com a líders amb 45 punts.
Alexia fa la meitat del treball gràcies a la seva visió de joc
En uns primers minuts imprecisos per part de l’equip blaugrana, Ewa Pajor ha fet un llançament que la portera del Llevant Badalona, María López, ha rebutjat i Vicky López ha aprofitat per fer el primer gol de l’enfrontament. Després de l’1-0, les jugadores de Pere Romeu han millorat, tenint més control i sense perdre la pilota en passades comprometedores. El bon moment s’ha confirmat quan Alexia ha passat l’esfèric a Aitana, que ha conduït cap a l’àrea i ha xutat creuat. La pilota ha tocat el pal i ha entrat dins de la porteria. El gol és 500 de l’equip femení al Johan Cruyff.
Pocs minuts més tard, Pajor ha estat a punt de fer el tercer després d’un centre d’Alexia en un llançament de falta que ha acabat aturant la portera visitant. En els últims minuts de la primera meitat, Pajor només ha hagut d’empènyer la pilota per fer el tercer gol en una jugada que Fridolina Rolfö li ha posat en safata.
Un guió semblant en la segona part
La segona meitat ha començat com ha acabat la primera, amb les blaugrana dominant el partit. I així s’ha demostrat quan Rolfö ha rematat una pilota solta en l’àrea per fer el quart gol. La diana ha servit per distanciar-se cada vegada més del Llevant Badalona. Pere Romeu ha fet canvis per donar minuts a altres jugadores com Salma Paralluelo, que ha estat entrar i fer la maneta. Tot i això, el Barça no ha abaixat els braços i Kika ha fet sisè, que ha sentenciat definitivament l’enfrontament.
