El Sant Andreu està de celebració després de proclamar-se campió del grup tercer de la Segona Federació i, per tant, aconseguir l’ascens a Primera Federació. Una fita com aquesta es mereixia una festa com cal, i el club andreuenc ha fet una rua de campions.
La rua dels campions, des del Narcís Sala i fins a la plaça d’Orfila
Els jugadors s’han concentrat a l’estadi Narcís Sala i des d’allà s’han dirigit cap a la parròquia de Sant Andreu de Palomar. Durant el recorregut, els jugadors quadribarrats han estat acompanyats per un bon grapat de seguidors que han pogut estar al costat dels campions. Un cop han sortit de l’església, els jugadors quadribarrats han anat cap a la plaça d’Orfila, a la seu del districte, on han sortit al balcó i han dirigit diversos parlaments als assistents.