El Barça d’hoquei patins posarà rumb aquest dimarts cap a Coïmbra per disputar la fase final de la Lliga de Campions, el tram més determinant del curs. L’equip dirigit per Ricard Ares debutarà dijous, 7 de maig, en els quarts de final contra l’Sporting de Portugal, amb l’objectiu de fer un pas més cap a un títol que marca la temporada. En la prèvia del duel, Ferran Font ha destacat en una entrevista a betevé la importància de la cita i ha assegurat que “és el títol que qualsevol equip i jugador desitgen”.

Un duel especial per a Ferran Font

El partit tindrà un component afegit per al jugador, que es retrobarà amb l’Sporting portuguès, club en què va jugar durant vuit temporades després del seu pas pel Vic i en què encara conserva vincles amb antics companys. El jugador blaugrana ha remarcat la dificultat d’aixecar una Champions recordant que “és molt difícil guanyar-la”, però també ha volgut transmetre confiança en les opcions del Barça.

Tot i que ha estat una temporada amb moments irregulars, l’equip està convençut després d’haver lluitat al màxim nivell contra grans rivals: “Hem demostrat que podem competir davant qualsevol equip, tenim un sistema de joc alegre i donarem el màxim”, ha explicat Font.