Federació Espanyol vol final Supercopa a Aràbia Saudita fins al 2034
@RFEF

(EFE / Redacció) La Reial Federació Espanyola de Futbol preveu ampliar el contracte amb l’Aràbia Saudita cinc anys més amb la intenció que la Supercopa es celebri en aquest país fins al 2034. També preveu modificar el repartiment dels ingressos perquè els clubs que hi participen rebin més diners, sobretot els de menys entitat.

Una Supercopa a l’Aràbia Saudita durant 9 anys més i un altre repartiment

El president de la RFEF, Rafael Louzán, ha avançat aquesta proposta als mitjans de comunicació desplaçats a Jidah amb motiu de la final de la Supercopa en una conversa informal durant la recepció prèvia al partit entre el Barça i el Reial Madrid.

Louzán ja havia avançat la voluntat de mantenir l’actual contracte de la Supercopa, signat per l’expresident Luis Rubiales fins al 2029, però, ara, la seva intenció és allargar-lo fins al 2034, quan l’Aràbia Saudita sigui la seu del Mundial de futbol, quatre anys després que l’organitzin Espanya, Portugal i el Marroc.

Amb aquesta intenció, el president del màxim organisme del futbol espanyol ja ha encetat converses amb les autoritats saudites amb el propòsit d’arribar a un nou acord. D’acord amb el contracte actual, la RFEF rep uns 40 milions d’euros, dels quals la meitat van als clubs participants i l’altra a la Federació.

Arran de les queixes de l’Athletic Club i el Mallorca, així com la dels altres clubs participants en edicions anterior pel fet que els quatre equips no reben la mateixa quantitat de diners que Barça i Reial Madrid (que reben un mínim de 6 milions), el president Rafael Louzán s’ha compromès a obrir una negociació abans de l’edició de l’any vinent.

Comparteix a:
Imatge de l'autor/a