El triatló de Barcelona va ser un èxit d’audiència per a betevé. Unes 45.000 persones van connectar-se en algun moment en la transmissió de més de 6 hores que betevé va fer de la prova. A aquesta audiència televisiva s’ha d’afegir les més de 3.000 persones que van veure el triatló per YouTube o pel lloc web de betevé. De fet, encara es pot recuperar les més de sis hores de transmissió en qualsevol de les dues plataformes.

L’aposta pels directes esportius de betevé

Aquesta és la quarta prova esportiva barcelonina que la televisió pública de Barcelona ofereix en directe després de les de la mitja marató de Barcelona, del més d’abril passat; la marató, el mes de maig, i la Cursa de la Mercè, al setembre. En totes, un equip humà i tècnic molt ampli va apostar per oferir la totalitat d’aquestes proves des d’uns minuts abans de l’inici de la prova i fins a l’arribada dels últims participants.

En el cas del triatló de Barcelona, betevé va ensenyar des de la sortida del sol —a tres quarts de vuit del matí— fins a l’arribada dels últims triatletes —a les dues del migdia—. Un programa especial amb imatges a vista de dron, en llanxa, en moto i a peu de carrer per reafirmar l’aposta de betevé pels grans esdeveniments esportius de la ciutat.